انتقال وبلاگم

♥Alone Angel♥

I Feel You In Every Thing

انتقال وبلاگم

سلاام دوستان

راستش من تصمیم گفتم که وبلاگم رو انتقال بدم.....

اون دوستانی که لینکشون کردم ازشون خواهش میکنم که آدرس لینک وبلاگم و عوض کنن

و از شما بازدید کننده عزیز خواهشمندم که حتما سری به این وبلاگم بزنید....

نظر یادتون نره هااااااااااااااااااا

 

http://www.alone-and-lover.mihanblog.com

 



نظرات شما عزیزان:

ایلیا
ساعت22:17---13 ارديبهشت 1391




سلام

وب جالبی داری

من یه وب درست کردم که توی اون شما میتونید هر خاطره خوب یا بدی که با عشقتون داشتید رو توی نظرات برام بفرستی بعد من اونو به اسم خودتون ثبت کنم خوشحال می شم که شرکت کنید

به دوستاتونم خبر بدین


peyvand
ساعت20:27---18 بهمن 1390
وبت خیلی خوشگل هست.

elijoOon
ساعت18:32---14 بهمن 1390
هااااااااااااای

من اومدمممممممممممممممم!!!

وب خششششششتلی داری.تبریک
پاسخ:salam azizam.......khosh omadiiiiiiiiii......mamnoon az inke behem sar zadi


AtA TuRk
ساعت14:47---14 بهمن 1390
واقعا تحت تاثیر قرار گرفتمپاسخ::((

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, ] [ 23:56 ] [ L♥VeR ] [ ]